لهجه كد نوشتن , صرفا منش هك

برنامه نويسي پله پله

لهجه كد نوشتن , صرفا منش هك

۹۷ بازديد

بعد از اين‌كه دانستيم هك چه چيزي است و هكر كه مي باشد . سراغ اين مي‌رويم كه هكر ها در شبكه هاي كامپيوتري از چه چيز براي رخنه به كار گيري مي نمايند و فرمان روا دكمه آنها چه چيز ميتواند باشد؟ به گويش خوبتر چه چيزي منجر شده هك بوجود بيايد؟
پاره اي به عقب برگرديم . به زمان ابتكار او‌لين رايانه . اين رايانه از روش روشن يا اين كه خاموش بودن چراغ ها صفر و يك را تعريف مي كردند . اين صفر و يك مبنا ترين و مهم‌ترين لهجه براي رايانه يا اين كه اتومبيل محسوب مي‌شود . چون فقط آن را قادر است شعور نمايد . هنگامي از رايانه همراه يا اين كه اتومبيل قرار است چيزي بخواهيم مي بايست بدانيم چطور اين صفر و يك را تغيير و تحول دهيم و از آن استعمال كنيم .
اين سبب شد تخصص و شغلي پديد بيايد كه علم اين را داشته باشد چه طور صفر و يك ها را پشت سرهم قرار دهد تا يك فعاليت از رايانه همراه بخواهد يا اين كه زماني خودرو با صفر و يك كلام خويش را مي‌زند بفهمد چه مي گويد . ابعاد اين بضاعت و توان را ساخت برنامه و هر كه كه‌اين بضاعت و توان را دارااست برنامه نويس ميگويند .
گويش كد نوشتن
از آنجايي كه يك هكر بايستي بتواند اعمال خواست خويش را به رايانه همراه ارجاع بدهد و آن نيز اعمالي كه به صورت معمولي نميتوان اعمال كرد . بايستي اين گويش را بداند و بفهمد چه گونه و چطور با رايانه همراه صحبت بزند .
مجموع اين كلام ها اين را مي‌رساند كه هكر قبلي از اين‌كه يك هكر باشد , يك برنامه نويس است . بدين ترتيب در‌حالتي كه توان ابتدايي با رايانه را داريد يك گام جلو رفتيد و به اينجا كه رسيديد ضروري است كد زدن را بدانيد . منتهي قبلي از آن مي بايست با كد زدن به صورت كلي آشنا گرديد و الگوريتم و غيره رابشناسيد و آموزش ببينيد. اگر به برنامه نويسي علاقه مند هستيم از كجا بايد شروع كنيم. پس با ما بمانيد تا از اين سفر لذت ببريم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.