Google Code Jam و LeetCode Online Judge

برنامه نويسي پله پله

Google Code Jam و LeetCode Online Judge

۱۰۰ بازديد

Google Code Jam يك رقابت جهاني ساخت برنامه مي‌باشد كه بوسيله گوگل پباده سازي و مدير مي شود و شما ميتوانيد با كمپاني در آن مهارت هاي كد نوشتن خويش را بيازماييد , اين مسابقه دربرگيرنده گروه اي از مساله الگوريتمي ميباشد كه مي بايست در يك زمان معلوم حل شوند . رقباي شما در‌اين مسابقه ممكن است از هر گويش كد نويسي و يا اين كه محيط بسط براي جواب دادن بدين سوال هاي به كارگيري نمايند .
LeetCode Online Judge پلتفرمي است كه ميتوانيد از آن براي ارتقاء تراز مهارت كد نويسي خويش استعمال نماييد , شما ميتوانيد با به كارگيري از اين ابزار به راحتي از دربين سوال هاي و مساله متعدد ساخت برنامه يكي را گزينش كرده و بعداز حل آن جواب خويش را در اختيار اين پلتفرم قرار دهيد تا در صورت صحيح بودن جواب اين قضيه به شما اطلاع داده شود . يك كدام از مهمترين خصوصيت هاي اين پلتفرم اين است كه از لهجه هاي كد نوشتن متفاوتي پشتيباني مي نمايد كه از جمله اين گويش هاي ساخت برنامه مي شود به مواقعي مثل سي , سي پلاس پلاس , جاوا , پايتون , سي شارپ , جاوا اسكريپت , روبي , Bash و MySQL اشاره نمود .
با امداد تارنما هاي معرفي شده درين مقاله شما مي‌توانيد مهارت هاي كد نويسي و كد نوشتن خويش را افزايش دهيد و مرحله مهارت هاي خويش را بيازماييد , فراموش نكنيد كه حتما اين تارنما ها را به دوستان عزيز خويش هم معرفي فرماييد و در صورتي سايت ديگري را هم مي شناسيد كه دراين مورد كاركشته باشد حتما به ما اطلاع دهيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.