مهم‌ترين خصوصيت هاي ورژن ي آلفاي بوت استرپ 4

۸۶ بازديد
 
تغيير از لس به ساس : به ياري ليب ساس ( ) كامپايل بوت استرپ پرسرعت خيس از پيشين است . همينطور تعداد متعددي از بسط دهندگان ساس هم به ما بيشتر گرديده اند .
فلكس جعبه و سيستم گريد توسعه يافته خيس : نسبتاً كليه چيز را به فلكس جعبه انتقال داديم و بخش جديدي را به گريدبندي طولاني تر كرديم تا براي گريدبندي در تلفن همراه راحت خيس شود و به طور كامل ساس مبداء را با متغيرها , ميكسين ها ( mixins ) و مپ ها تغيير‌و تحول داديم .
كارت ها : كارت ها خصوصيت تماما جديدي در بوت استرپ مي باشند البته از سمت ديگر چندان ناشناخته نيستند , چون تمام كارهايي كه ول ها ( wells ) , بندانگشتي ( thumbnails ) و پنل ها انجام ميدادند را انجام مي دهد با اين تفاوت كه‌اين امور را خيلي خوب تر انجام مي دهد .
Normalize . css : Normalize . css روش متمايز داراست , چون از برخي از ترفندهاي داراي اهميت css كه بازه زماني متعددي از آن به كارگيري مي كرديم را كنار مي‌گذارد و به كار گيري نميكند .
آپشن هاي كاستومايز كردن تماما تازه : به جاي‌اينكه استايل هايي نظير گراديانت , ترنزيشن , سايه , كلاس هاي گريد و … را به استايل شيت غيروابسته ماند ورژن 3 منقل كنيم , كليه ي اين متغيرها را به ساس منتقل مي‌كنيم . مي‌خواهيد ترنزيشن پيش فرض را بر روي كليه چيز بگذاريد يا اين كه كناره هاي به صورت دايره را غير فعال كنيد؟فقط كافي است كه متغيري را به روز نماييد و مجدد كامپايل نماييد .
عدم پشتيباني از IE8 و IE9 و ورژن هاي سابق خيس مرورگرها و به كارگيري از واحدهاي rem براي به كار گيري از ساپورت هاي جديدتر CSS : جدا از گريد , پيكسل ها جايگزين رم ها و ام ها ( rems and ems ) شدند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.